تیم گسترش فولاد تبریز که به عنوان بومی ترین تیم ایران نمایشی موفق در اولین حضور خود در لیگ برتر داشت امسال با جذب ۱۳ بازیکن از رده­های زیر ۲۳ سال، امید و جوانان آکادمی فوتبال پا به میدان رقابت ها خواهد گذاشت.       کاوه سلامی مدیر آکادمی فوتبال باشگاه گسترش فولاد در […]

تیم گسترش فولاد تبریز که به عنوان بومی ترین تیم ایران نمایشی موفق در اولین حضور خود در لیگ برتر داشت امسال با جذب ۱۳ بازیکن از رده­های زیر ۲۳ سال، امید و جوانان آکادمی فوتبال پا به میدان رقابت ها خواهد گذاشت.

 

 

 

کاوه سلامی مدیر آکادمی فوتبال باشگاه گسترش فولاد در این رابطه گفت در حال حاضر ۳۰۰ نفر در قالب بازیکن و مربی و سرپرست و پرسنل فنی و مدیریتی در آکادمی مشغول فعالیت هستند که استعدادهای درخشانی در بین آنها برای آینده فوتبال تربیت می شوند.

وی گفت با توجه به کثرت بازیکنان مستعد که تعدادی از سایر شهرستان های استان جذب شده اند مبادرت به تشکیل دو تیم « آ» و «ب» در رده جوانان و نوجوانان کرده ایم که زیر نظر مربیان مجرب به تمرینان منظم خود ادامه می­دهند.

کاوه سلامی بودجه پیش بینی شده برای کل آکادمی فوتبال باشگاه را اعم از پرداخت حقوق بازیکنان و مربیان و کادر اداری که شامل هفت تیم در رده های نونهالان ، نوجوانان ، جوانان، امید و زیر ۲۳ سال می باشد را حدود ۷۰۰ میلیون تومان ذکر کرد.

وی اظهار امیدواری نمود در سالهای آتی با پرورش بازیکنان بومی جوان علاوه بر کاهش هزینه های تیم داری در لیگ برتر موجبات بومی سازی تیم بیش از پیش فراهم شود.

مدیر آکادمی فوتبال یاد آور شد از سال جدید مدرسه فوتبال باشگاه گستش فولاد نیز با جذب ۸۰ نوآموز خردسال فعالیت خود را آغاز کرده است که می­تواند در روند آموزش و تربیت استعدادهای فوتبال نقش موثری ایفا کند.

کاوه سلامی با تقدیر از حمایت مدیر عامل و هیئت مدیره باشگاه گسترش فولاد از تیمهای پایه اظهار امیدواری کرد با بهره برداری از میدان اختصاصی آکادمی فوتبال که در داخل ورزشگاه احداث می شود شرایط بهتری برای فعالیت آکادمی مهیا شود.