بیمارستان دامپزشکی شمالغرب کشور با دارا بودن 3 هزار متر مربع زیربنا به زودی در تبریز راه اندازی می شود.

به گزارش پایگاه خبری توران ؛ عزیز جوانپور هروی با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت :‌ عملیات احداث ساختمان این بیمارستان در دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به اتمام رسیده و در روزهای آینده پس از تجهیز به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی افزود:‌ گلخانه های جدید دانشکده ی کشاورزی نیز در حال توسعه تکمیل بوده و در تلاشیم تا امکانات مورد نیاز برای بهره گیری از اراضی کشاورزی این دانشگاه واقع در بیلوردی را فراهم آوریم.

جوانپور ادامه داد : اراضی کشاورزی دانشگاه آزاد تبریز در بیلوردی خواهد توانست بخش از تولیدات خود را به کشور روسیه صادر کند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد تبریز در آینده نزدیک به نیروی انسانی نیازخواهد داشت ؛‌ خاطرنشان ساخت : با توسعه این واحد دانشگاهی نیاز به نیروی انسانی کارآمد برای اداره مجموعه ها امری اجتناب ناپذیرخواهد بود .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در ارتباط با مشکلات مالی دانشگاه آزاد اظهار کرد: دانشگاه آزاد با چالش مالی مواجه است، اما با این حال تمام حقوق و مزایای کارکنان پرداخت می‌شود و فقط چند واحد در پرداخت حقوق با مشکل مواجه هستند که با کمک سایر واحدها این مشکل نیز برطرف می‌شود. ما به هیچ عنوان تعدیل نیرو نداریم.

وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت بیمارستان امام سجاد (ع) نیز عنوان کرد: پیش از این، بیمارستان امام سجاد(ع) به‌صورت بخشی راه‌اندازی شده بود که با تأمین اعتبار لازم از سوی سازمان مرکزی، به‌طور کامل در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.  

جوانپور یادآور شد: پس از راه‌اندازی کامل بیمارستان امام سجاد (ع) و تکمیل اعضای هیئت‌علمی، چهار رشته تخصصی پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز راه‌اندازی می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در خصوص تعرفه خدمات ارائه شده در بیمارستان امام سجاد(ع) بیان کرد: تعرفه خدمات ارائه شده در این مرکز درمانی نصف تعرفه خدمات ارائه شده در مراکز خصوصی بوده و چارت این بیمارستان مشخص شده و جذب نیروی متخصص از برنامه‌های بیمارستان است.

به گفته‌ جوانپور، دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی، ۱۸۲۶ عضو هیات علمی، ۲۶۹۶ استاد حق التدریس، ۲۳ واحد، ۱۲ مرکز، ۱۴ آموزشکده، ۵۷ هزار و ۴۷۷ دانشجو دارد که ۵۰۰۰ نفر از دانشجویان در مقطع دکتری تحصیل می‌کنند.

  • نویسنده : سیدهادی شاطرموسوی
  • منبع خبر : توران