استاد دانشگاه امیرکبیر و رییس دانشگاه فناوری آمیکو از راه اندازی دانشگاه بین المللی در منطقه آزاد ارس و با همکاری آلمانی ها خبر داد. به گزارش  توران به نقل از خبرنگار مهر، داوود فدایی صبح یکشنبه در تشریح جزئیات این خبر در جمع خبرنگاران گفت:این دانشگاه در آینده ای نزدیک با مشارکت آلمانی ها […]

استاد دانشگاه امیرکبیر و رییس دانشگاه فناوری آمیکو از راه اندازی دانشگاه بین المللی در منطقه آزاد ارس و با همکاری آلمانی ها خبر داد.

به گزارش  توران به نقل از خبرنگار مهر، داوود فدایی صبح یکشنبه در تشریح جزئیات این خبر در جمع خبرنگاران گفت:این دانشگاه در آینده ای نزدیک با مشارکت آلمانی ها در منطقه آزاد ارس راه اندازی خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: شهریور سالجاری نیز دانشگاه فناوری آمیکو اقدام به جذب دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی خواهد کرد.

استاد دانشگاه صنعتی شریف در همین راستا با بیان اینکه اساتید دانشگاه فناوری آمیکو اساتید مطرح کشورهای آلمان، سوئیس و اتریش هستند، ادامه داد:این دانشگاه در رشته های تحصیلی فنی، مهندسی و مدیریتی در دو سطح کارشناسی ارشد و دکتری  اقدام به جذب خواهد نمود.

فدایی در پایان سخنان خود با تاکید بر لزوم افزایش ارتباط صنعت و دانشگاه گفت: دانشگاه های زیادی بخصوص در ارس وجود دارد که متاسفانه آن جنان مه باید و شاید نتوانسته اند ارتباط واقعی بین دانشگاه و صنعت ایجاد کنند و ما به جد پیگیر این مهم خواهیم بود.