فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از صدور پنج هزار و ۲۳۰ عدد گذرنامه زیارتی اربعین در روزهای گذشته در اداره گذرنامه پلیس استان خبر داد.

سردار علی محمدی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از اداره گذرنامه پلیس آذربایجان شرقی، افزود: علاوه بر صدور این تعداد گذرنامه اربعین، تعداد سه هزار گذرنامه نیز طی همین مدت در آذربایجان شرقی تمدید شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به استقبال گسترده مردم نسبت به دریافت گذرنامه زیارتی اربعین، برای تسریع و تسهیل در ارائه صدور گذرنامه برای زائرین عزیز، اداره گذرنامه پلیس استان از ساعت ۶ صبح الی ۱۸ عصر هر روز آماده ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی خواهد بود.

محمدی به رفع مغایرت های انجام شده در اداره گذرنامه پلیس آذربایجان شرقی در این مدت اشاره و اضافه کرد: بیش از یکهزار و ۳۰۰ مورد رفع مغایرت انجام شده است و ارائه خدمات گذرنامه زیارتی تا زمان درخواست زائران اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان از نرم افزار “پلیس من” برای درخواست گذرنامه زیارتی استفاده کنند، ادامه داد: اما اگر به هر دلیلی نتوانستند از این سامانه استفاده کنند می توانند به اداره گذرنامه پلیس استان مراجعه و درخواست خود را تکمیل کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی به مردم استان و زائران اربعین حسینی توصیه کرد، پس از اطمینان کامل نسبت به صدور گذرنامه زیارتی از طریق اداره گذرنامه بلیط تهیه کنند، چون احتمال دارد با توجه به حجم درخواست ها صدور و تحویل گذرنامه ها با کندی همراه باشد.