اجتماع بزرگ خانوادگی حامیان غزه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در محوطه مقبره الشعرای تبریز برگزار شد.

این همایش عصر پنجشنبه با حضور تعدادی از میهمانان خارجی از ترکیه و عراق، مسوولان استانی و شهری، نمایندگان تبریز در مجلس شورای اسلامی و جمع زیادی از اقشار مختلف مردم از جمله جامعه ورزشی در رشته های مختلف، بسیجیان، کودکان و نوجوانان دختر و پسر در محوطه این مکان فرهنگی و ادبی برگزار شد.

در این همایش خانوادگی شرکت کنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، خشم و انزجار خود را از کشتار مردم بی دفاع غزه توسط رژیم صهیونیستی نشان دادند و با مردم مسلمان فلسطین و غزه اعلام همبستگی کردند.

میهمانان خارجی شرکت کننده در این مراسم با سخنرانی و محکوم کردن جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه و سرزمین اشغالی فلسطین، از مردم مظلوم و مسلمان غزه و فلسطین حمایت کرده و آرزوی آزادی قدس شریف از چنگال این رژیم جنایتکار و کودک کش را از درگاه خداوند خواستار شدند.

در این همایش خانوادگی برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله سرودهای حماسی و نمایش های رزمی برای اعلام آمادگی جسمانی ورزشکاران حامی مردم مظلوم فلسطین و غزه اجرا و پرچم رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد.

نیروهای مقاومت فلسطین ۱۵ مهر در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و ستم رژیم صهیونیستی، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.