نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: حضور دشمن شکن مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دهنده این است که مردم همچنان پای آرمان های انقلاب و فلسطین ایستاده اند و تا آخر نیز مقابل رژیم غاصب صهیونیستی خواهند ایستاد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس تبریز در گفت و گویی، اظهار کرد: مردم در راهپیمایی دشمن شکن نشان دادند که اگر در داخل کشور مشکلاتی هم وجود دارد که دارد، منظور مشکلات اقتصادی است، اما به اصل انقلاب وفادارند طوری که امروز به ندای امام عظیم الشأن که در آن دوران فرمودند و به درخواست مقام معظم رهبری ولی امر مسلمین لبیک گفتند و پاسخ مثبت دادند.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه امروز در تمام کشورهای اسلامی مردم مسلمان برای حمایت از فلسطین مظلوم به پا خواسته اند، گفت: به طور قطع مقام معظم رهبری که برای اضمحلال ۲۵ ساله رژیم غاصب قدس مژده داده اند زودتر محقق می شود چون که خود رژیم صهیونیستی در داخل خودشان اختلاف شدید دارند.

وی ادامه داد: البته اعتراضات مردمی داخل رژیم صهیونیستی نیز به اوج رسیده است که امیدواریم این ۲۵ سال پیش بینی رهبری زودتر تحقق پیدا کند.